regn :(

Usch usch usch vad trött i huvudet jag varit idag..vaknade kl 6 och gick upp..sov bara 5 timmar :/...gjorde mig iordning och åkte till skolan, plugga naturkunskap på tunnelbanan...kom till skolan tidigt och fick vänta..som vanligt...sen hade vi läxförhör och fick gå direkt efter det haha :D...det tog ju högst en kvart att göra läxförhöret så det blev långrast...sen hade ju jag håltimme så jag snacka med café-tanten haha ;D...jag var så trött så jag hade sjuk huvudvärk...efter en latte, en kopp kaffe och en stor energidryck mådde jag bättre;)...lunch :)...sen grafisk..vi kolla på reklambilderna vi gjort och fick berätta lite om dom...


Dethär är inte alla :) men många av dom..

började sen med en ny uppgift men det orkade jag knappt göra..det var ändå bara att man skulle fundera på vad man ville göra för nåy typ :P och sista lektionen var projekt och företagande...sjukt tråkigt, bara att svara på frågor...sen hem! :) men usch vad det regnade blev helt blöt men nu är jag hemma iaf...ska bara slöa idag..inga läxor :) blir bara att laga mat ikväll men inget mer planerat :)

Jag älskar pappas systemkamera nu..iallafall hans macro-objektiv..tog med kameran till skolan och fota rätt mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0