mätt!

Idag har jag övningskört..det var inte så hemskt som jag trodde..han sa att jag blivit mycket bättre och att vi ska börja köra stadstrafik :)...det var även en ny bil..jag är van vid Opeln där man sitter högt upp (fast är ännu vanare vid våran toyota då man sitter långt ner) så det var bra att han köpt en ny..den var också låg och växelspaken var underbar :D så lätt att växla med! Köpte även teoriboken, kan äntligen börja plugga!

Sen har jag bara slappat hemma, jobbat med projektarbetet och så...käkade nyss mat, vietnamesisk kycklingwok :) gott!

Imorrn är det Simple Plan! :D ska mötta Catta och hennes kompis från Örebro i T-Centralen kl 10 (och även sandra som ska ge min biljett för hon kanske blir försenad)..sen ska vi hem till mig, lämna deras väskor (dom behövde nånstans att sova efter konserten :P) och sen typ åka iväg och köa :D fast det skulle tydligen snöa imorrn? KUL att köa då :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0