HAHAHA!

Påväg hem från bion så var det värsta surkärringen som körde tunnelbanan..hon snacka hela tiden i högtalarna om några ungar

"aa, nu är det några korkade ungar som leker med dörrarna"..."på grund av ungarna så kommer vi bli försenade"
"Pågrund om domdär SMÅGLINA så kommer vi försent till fruängen!".."ni föräldrar måste hålla koll på era ungar!" och massa sånt :D det var sjukt kul XD

och på bion var det en som jobba där som börja snacka innan bion han bah
"Jag antar att ni gillar musiken i denhär filmen.."
Alla är tysta
En kille bakom oss: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äh vadå? alla var ju tysta så jag pratade för alla! :D


filmen var ännu bättre nu andra gången jag såg den ;)
nu ska jag käka sen kommer Ullis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0