förresten :(

Jag fick inte jobbet jag sökte! >_<

"Tack för Din ansökan! Vi har fått in jätte många bra kandidater. Konkurrensen har varit stenhård! Varför vi nu i detta läge vill meddela att Du inte kom längre . Men vi har fler Coop Forum butiker som kan komma behöva personal i en snar framtid. Så jag hoppas det är ok att jag sänder den till vår centrala personal avdelning. Där Lena Carlsson är ansvarig! Om Du av ngn anledning inte vill detta var vänlig maila mig om det!"


Jag hatar dom :( jag behöver verkligen ett jobb och detdär var det enda jag faktiskt trodde jag hade chans att få... jaja skitsamma om han skickar den till deras centrala personal avdelning (han kan förresten inte stava, särskrivningar och "ngn" istället för någon i ett så viktigt mail :P...förlåt, jag är sur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0