Feber påväg?

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit... vaknade 11 men somnade om igen till TVÅ!...tänk att jag sov så länge...hade många konstiga drömmar..gick upp och  fixa lunch och kolla på film :)..vips så var klockan redan 5 och det enda jag hade gjort var att bara ja..sitta vid datorn och kolla på film :P...bestämde mig för att städa köket för pappa hade blivit så sur igår för jag inte hade tömt diskmaskinen..han tycker jag allt kan göra det när jag är ledig så idag bestämde jag att jag lika gärna kunde gå fullt ut och städa hela skiten...som mamma och pappa sen stökade ner igen när de lagade mat...tack!

sen har jag gjort en illustration till projektarbetet, jag tycker det går jättebra :)...ni kan kolla hur det går på: http://claires.blogg.se

imorrn kan jag verkligen inte sova ut lika länge..ska övningsköra 13.15..har inte gjort det på bilskolan på huuur lång tid som helst! och nu har jag helt plötsligt en lektion i veckan i 5 veckor :P

oj..är klockan redan 23.10?! :O känns som mycket tidigare... kanske för jag varit så seg och inte gjort nåt idag

Jag känner mig lite febrig..tog nyss tempen och det var på 37,5... EGENTLIGEN är inte det feber men jag brukar ha så lågt..runt 36,5..är inte det för lite? :S man brukar ju ha typ 37 så... kan vara feber pågång men hoppas såklart inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0