:)

Nu är jag glad igen och inte sur på henne :)..HAHA, ignorera mina mordiska inlägg.jag är inte sån egentligen :P


Jag har bara suttit hela kvällen och spelat ett beroendeframkallande spel..jag är skittrött nu!

föresten jag såg Martin Stenmark på stan idag :P..och skämde ut mig lite genom att stirra på honom..men det var BARA för att kolla om det var han

Daniella: är inte detdär han?
Jag: Vem?
Daniella: Martin....Stenmark!
Jag: *kollar*..hmm...aa det är det! :D

sen gick han bakom oss när vi var påväg till skolan :P

snaaart ska jag lägga mig! mitt huvud fungerar typ inte..:P

Kommentarer
Postat av: bambi

Så du har inte dödat någon? :)



Jag brukar också stirra på kändisar... man vill ju vara säker på att man såg rätt.. så att man kan skryta sen :)

2008-10-16 @ 09:28:49
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Claire

haha, nejdå ;)





jomen precis :)

2008-10-16 @ 10:27:50
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0