alla är trötta!

...förutom jag...alla jag pratar med på msn typ "jag är skittrött"..och här sitter jag, väldigt pigg och vill ha nåt att göra! Just nu sitter jag och sjunger skithögt till Good Charlotte låtar..jag fick en nostalgitripp och började lyssna lite igen...jag lyssnade på dom för några år sen..NU tycker jag låtarna är typ deppiga..vissa av dom iallafall...

helst vill jag stanna uppe hela natten, ha Grey's anatomy-maraton och käka Ben & Jerrys...men dels har jag inte B&J och dels måste jag till skolan imorrn så jag kan inte stanna uppe hela natten,..

denhär låten har jag fått en besatthet för och lyssnade på den heeela dagen igår..och i förrgår..

 



Den är så bra <3

Simple Plan konserten som jag och Sandra ska på 31 Oktober...en annan kompis som jag inte träffat på jättelänge ska också på den med en kompis så vi ska gå med dom också och sen ska dom sova hos mig eftersom dom bor i örebro..ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0