åhh :(

Jag har typ varit deppig hela dagen bara för det jag skrev tidigare (eller jag skrev ju inte ens vad som hade hänt men ja..för dendär tjejen som jag vill döda..alltså nu får ni inte tro att jag verkligen vill döda henne ;)..men det känns så..)
iallafall..har varit så okoncentrerad och skit men kunde iallafall jobba på grafisk-lektionen..sen var det projekt och företagande och vi behövde inte vara på lektionen men vi satt i sofforna och diskuterade vårat projekt..tillslut blev jag jätteflummig (ja, att sitta i skolan 8.00 till 16.00 gör en övertrött och flummig)...sen när vi var klara åkte jag hem, tog sällskap med Jonatan i klassen som också bor i fruängen, alltid trevligt med sällskap, särskilt nu när jag inte kan lyssna på musik för inga hörlurar funkar!

nu sitter jag här..ska nog käka middag snart..mamma och pappa ska på konsert ikväll så jag blir nog ensam för brorsan är alltid hemma så sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0