äckelenergi

Jag börjar bli trött på att skriva denhär energiuppsatsen! vet någon vad man använder för "energiform" när man duschar?..och säg inte "elektrisk energi" för då får jag utbrott...typ varenda sak jag skrivit i uppsatsen drivs av elektrisk energi

"Väckarklockan är elektrisk energi, lampan är det också, datorn också..BLABLABLA!"..så ser min uppsats ut..typ :D..nejmen..inte riktigt så, men ni förstår grejen..och jag tvivlar på att när man duschar så använder man sig också av elektrisk energi? eller vem det, vattnet kanske värms av det? Jag vet inte, och jag är tacksam för svar :) för ingen annan verkar veta det heller.. det känns inte som den kommer bli ett A4..men ett tips är att göra många olika mellanrubriker så att hela texten inte är ihoptryckt och det blir det automatiskt lite mer (A)..haha..nu borde jag sluta skriva här och istället skriva klart den sketna uppsatsen (om jag har tur slipper jag sitta uppe hela natten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0