utmanad

Blev utmanad av Bambi

Sju sanningar:

1. Jag blir kär extremt lätt men kommer över killen lika lätt när jag VET att jag inte har någon chans.

2. Min största dröm just nu är att skaffa pojkvän (löjligt, I know)

3. Jag går mediaprogrammet men vill kanske ändra riktning helt och utbilda mig till sjuksköterska på Röda Korsets högskola.

4. Jag är engelsk men har bott i Sverige hela mitt liv.

5. Jag vill vara 18 år för evigt!

6. Jag älskar skolan. Inte läxorna, inte lektionerna. Men jag älskar att vara där

7. Jag är kristen, men går inte kyrkan ofta alls.

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

Jag utmanar Janina, Emmy, Sandra, Hanna, Michaela, Stephanie och Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0