Träning

Vaknade kl 8 för att gå upp och fixa iordning mig och sånt..sen kom pappa upp och tyckte jag var sjuk i huvudet som var uppe så tidigt på en helg XD..men vadå, om man ska träna får man väll ta och tåla det?

Så jag mötte Jenny, vi åkte till västertorpshallen för att gå på Bodystep..SJUKT jobbigt..och det var inte för nybörjare heller..alla kunde alla stegen förutom jag och jenny som var helt virriga :D..och intruktören hade typ TAJT magtröja och pratade jättefjolligt XD säkert gay, men nu ska vi inte ha några fördomar ;)

sen skulle Jenny in till stan och jag åkte hem, MÅSTE börja med dendär illustrationen :/..inte taggad...men det måste göras om jag inte vill stressa sönder mig imorrn

ikväll blir det café, trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0