Sådärja! :D

NU är jag vaken och har inte ont längre, så nu kan jag berätta the whole story :)

Först åkte jag och mötte Catta och Julia i T-centralen kl 10 då kom från Örebro med sitt tåg :) sen kom även Sandra och gav mig min biljett i säkerhets skull OM hon skulle bli lite sen till insläppet..iaf

sen åkte vi hem till mig, Catta och Julia lämnade av sina väskor, vi spelade lite rockband, och sen åkte vi iväg till Globen för att köa :D...och vi tog inte jackor..riktigt, RIKTIGT dumt gjort.. dom hade iallafall vantar men inte jag...så där stog vi..i FYRA timmar, i ÖSREGNET, utan jacka (bara tjocktröja) och frös halvt ihjäl oss...seriöst..jag kände inte mina fötter och fingrar..hade ONT för det var så kallt..kunde knappt gå..kunde knappt PRATA för käken var stelfrusen...det var seriöst det värsta jag gjort..har ALDRIG varit så kall i hela mitt liv!...sen kom sandra 10 minuter innan insläppet och fick smita in till oss..kändes nååågot orättvist..vi hade liksom stått där och frusit ihjäl..men aja, ville inte lämna henne ensam längst bak i kön ;)...det lönade sig iallafall att vara SÅ kall..för vi kom riktigt långt fram när konserten väl började! :D..typ 4:e raden, i mitten, där Pierre (sångaren) och David (den skiiiitsöta basisten) stog..jag stog och ropade "DAVIIID" rätt ofta haha ;D...förbandet var också asbra...Zebrahead..hahah...och en i bandet drog av sig tröjan och HERREGUD vad snygg kropp han hade!

sen kom ju då Simple Plan och konserten var helt underbaar! :D:D:D...David typ..vinkade och nickade till mig enligt sandra (fast det missade jag) och så kollade han på mig fett länge nån gång (A) :D... det enda dåliga var att det var HUR trångt som helst..alla knuffades så man höll på att ramla för att försöka komma fram så nära som möjligt..det enda som höll mig uppe var att..ja..det var folk runtomkring som stog så tätt att man inte kunde röra sig.. men skitsamma för jag fick se Simple Plan :D..köpte även en Simple Plan-t-shirt för bara 100 kr :)..billigt!...

okej, jag orkar inte ta alla detaljer från konserten för det är obeskrivligt men dom spelade iaf några av mina favoritlåtar :D <333...

jag var SÅ nära på att få ett plektrum..tjejen brevid mig fångade det >_<..så sur jag blev


sen åkte vi hem...och var skittrötta och hade ooont..men man kände inte ens smärtan där inne på konserten..då var det bara SKITVARMT men man tänkte bara på musiken :D...underbart <3...

Nu har jag följt Catta och Julia till fruängen för dom måste ta tåget hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0