plugg :(

Igår slappade jag bara hela dagen..var så sjukt trött och så..så det finns inte mycket att berätta ;)

Idag på första lektionen skulle vi göra affish till gymnasiemässan..men bara EN skulle visas..hoppas min "vinner" ;) på mediakommunikationen stack jag och Daniella till Stadium och kollade hur många som kolla på stegräknare och gå-skor :P..för en marknadsundersökning liksom.. sen var det lunch, sen hade jag utvecklingssamtal och det går ganska bra i skolan :) sen handledarmöte, det gick också bra

jag sandra och daniella stannade kvar i skolan lite och pluggade..men sen stack vi hem i ÖSREGNET och stormen!..jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem :P bytte om till mjukiskläder och började plugga.. men nu ORKAR jag INTE mer!...får plugga lite senare för just nu är jag så trött så jag skulle kunna dö om jag pluggade mer :P..haha.. stackars Zorro som låg på min datorstol fick flytta till sängen nu när jag ville sitta här..han värme iaf upp stolen åt mig ;).. nyss kom Daisy in och snokade i mitt rum också..konstigt, katterna brukar aldrig vara här inne!

jag ska baka senare när mamma kommer hem med ingredienser..:)...

usch vad trött jag är! ska slappa ett tag innan jag fortsätter plugga..dumma energiprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0