long time no see

Egentligen är det inte sååå jättelänge sen jag skrev sist? men det känns som det :P

Igår bara segade jag mest hela dagen, la i lite tvätt (har inte tvättat på eviiiigheter!) och ja bara..satt vi datorn..kollade på en HEL säsong av Grey's...det kan man kalla nörd! Sen undrade Janina om jag ville åka med henne till Skärholmen så det gjorde jag :) vi hade inte träffats på hela veckan på lovet så det var kul att ses igen! :)..jag köpte en snygg T-shirt..är verkligen i behov av nya t-shirts och linnen, har tröttnat på typ alla jag har..sen stack jag bara hem och kolla på Andra Avenyn :)..spännande detdära!

Idag började skolan igen efter ett sköönt lov!..men det var så slappt så det gjorde inte så mycket att vi börja igen :)..kolla på film på mediaproduktionen, Bladerunner..man fattade inte så mycket och jag var så trött så jag sov typ halva filmen hahah..sen var det mediakommunikation och vi börja med nån jobbigt uppgift :(..har noll idéer på hur vi ska lyckas med dethär..sen var det lunch (fast innan så gick jag upp och anmälde mig till att stå på gymnasiemässan... fredag 9.00 - 13.30..några 93:or som kommer vara där som jag kan värva till NTI? ;)) jag stog där även förra året och det var faktiskt kul! :).. kommer sakna det nästa år när jag inte går i gymnasiet längre, haha ;D

käkade iaf lunch och sen åkte jag hem..sen kom Janina:)..vi drack julmust och åt mandariner..myysigt :D..efter ett tag åkte hon hem och jag mötte Jossi och Jenny :)...JENNY FYLLER 17 ÅR IDAG! <333 GRATTIS SÖTAST!... vi köpte mat och åt hos mig och pratade om saker..dom berättade om hur mycket problem det var att komma hem från Spainen..Sterling har ju gått i konkurrs och mamma sa igår  "hoppas dom inte åker med Sterling"..och guess what?..dom åkte med Sterling..haha stackarna så dom fick allt ta och fixa annat flygbolag att åka hem med och sånt..

sen åkte vi till kören.. käka kladdkaka eftersom det är jennys födelsedag :)..och sjöng såklart..nuuu är jag hemma :D...borde plugga men jag bara skjuter upp det igen och igen och igen!..men jag orkar faktiskt inte! men jag MÅSTE göra det imorrn..

heh, långt det blev..aja, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0