Kul kväll :)

Ikväll var det roligt :) åkte på cafékväll i kyrkan och först var vi inte så många där, men sen ringde Jacob mig och undrade hur man åkte till kyrkan så då kom några från Huddige, oväntat, de har aldrig varit hos oss förut, så det var trevligt :) vi fikade och spelade spel och sånt..pratade med en kille om att jag kanske vill gå på Röda korsets högskola och det visade sig att han är sjuksköterska och att det är jätteroligt (när man väl klarat av utbildningen) så då blev jag lite mer säker :)

spelade rätt mycket Airhockey, och Henke var den obesegrade mästaren innan han mötte MIG som vunnit varenda match mot Jimmy..såklart mästarna skulle mötas och JAG vann ;)

kort och gott, en trevlig kväll, och nu är jag hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0