Högskoleprov...

Idag har jag typ inte gjort ett skit..gick upp vid 11, skittrött och bara..gjorde ingenting :P såg att det snöat skitmycket och klart det är fint men att vara ute i snön suger :P eller iaf NÄR det snöar och jag inte har så bra kläder..skorna haha..kommer läcka in direkt och har ingen varm jacka men ska köpa på måndag :D.. men det är iaf bra med snö när man vill åka skidor! :D <3

har typ gjort 2 delar av högskoleprovet från förra året för att träna..gjorde "nog-delen" vilket är logiskt matematiskt tänkade och fick 9 av 22 haha..men tycker ändå det är rätt bra för att vara första gången plus att jag gjorde det på hälften av tiden.. sen hjälte Thomas mig med att rätta de jag hade fel på så jag ska fatta hur man tänker..egentligen är det inte så svårt..man måste bara fatta det logiska :).tur att jag har en brorsa som är bra på sånt :P..ord-delen gick sämst dock..12 av 40 hahaha.. jaja, får bara träna upp mig och få skitbra när jag väl gör provet ;).. måste ha runt 1.1 för att komma in på RKH och jaa..det kan bli svårt :P

nu bara sitter jag här och chillar..har inget att göra..eller jo det har jag måste egentligen jobba med projektarbetet men jag orkar verkligen inteee!! hur kan man bli SÅ trött på nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0