helg! :D

För mig iallafall ^^

Idag fick jag sovmorgon! Behövdes verkligen efter att jag bara sov 4 timmar igår..nu fick jag lite mer sömn och var inte alls trött :D..började 9.50 men kom typ 9.20 så kunde chilla ett tag i skolan, dricka kaffe och så, mysigt :)..sen var det min enda lektion för dagen, Mediakommunikation.. jag och Daniella kom på att vi ska få folk att promenera mer så vi ska göra en kampanj för stegräknare..men det blev knas när vi skulle fråga Stadium om vi fick statistik över hur många som köper och sånt..vi gick dit..dom sa att vi skulle ringa kundtjänst...så då hade vi gått dit i onödan..tillbaka till skolan för att ringa...dom kopplade vidare 3 gånger innan vi fick veta att vi inte fick veta statistiken :P..jaja, det löste sig iaf :)

sen käka vi lunch och sen hade jag körskola..dubbellektion, gick rätt bra :)..men krypkörningen sög!..hemma nu iaf och hade tänkt fixa lite skola..inte plugga eller så, utan mejla in arbeten som måste in... ses!

Kommentarer
Postat av: bambi

Du har blivit utmanad i min blogg, hoppas att du vill anta utmaningen! :)

2008-11-06 @ 16:41:43
URL: http://bambi.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0