blä :/

Alltså USCH vad jag mådde illa imorse..jag typ höll på att spy..men åkte till skolan iallafall och planerade att åka hem efter första delen av första lektionen (vi har lång lektion och lunch därimellan)..men sen mådde jag bättre så jag stannade iallafall..och tur att jag gjorde det! blev klar med visitkort, kuvert, brevpapper och allt och kunde lämna in :)..sen var det naturkunskap..vi skulle skriva om kärnkraft och jämföra med en annan energikälla..jag och Sandra som skulle skriva tillsammans var så himla trötta (är alltid det på naturen på tisdagar :P) så vi var flummiga och bara garvade åt allt :P :D

sen slutade vi, jag åkte till Janina :) bara slappade där..sen gick vi till bredäng och där hämtade hennes älsk upp oss och skjutsade hem mig :)..nu sitter jag här och snart börjar andra avenyn! :D

inget heroes idag dock..är antagligen för valet i amerika..hoppas obama vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0