:O

Idag blev jag klar med grafisk-arbetet..har monterat upp mina arbetsprover och så..sen hade vi mediakommunikation och redovisning..gick väll okej... sen lunch, mentorstimme, handledarmöte, och sen jobbade vi med projektarbetet till halv 4.. så kom hem rätt sent... köpte även brosans julklapp så nu är iallafall julklapparna till familjen klara :)

fick reda på att jag kommer sluta klockan FEM på tisdagar nästa termin :O..jag kommer ju vara helt död.. bara för att jag ska läsa Engelska C..jag som alltid varit så glad över att jag slipper Historia..in my face..dessutom kommer vi inte få ledigt på fredagar längre, men det väntade jag mig inte heller..och vi kommer inte sluta tidigt på måndagar..det är det enda jag fått veta om nya schemat.. inte så nice

usch, på tunnelbanan imorse kröp det en spindel på min jacka..jag som är livrädd för spindlar ville inte precis mosa den..men ville ju inte ha den på mig så jag försökte vifta bort den och den landade på min väska så jag viftade igen och sen såg jag den på golvet krypandes mot nån annan..jag rös hela vägen till skolan efter det..USCH vad äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0