Jullooov! :D..typ

Idag fick jag sovmorgon och det var skönt :)..åkte iväg till skolan och käka lunch och sen var det grafisk.. slappade mest hela lektionen och sen var det kort redovisning om arbetsproverna.. juste jag, sandra och daniella blev också ombedda att göra programmet för julavslutningen :) ..sen fick vi börja projekt och företagande tidigare så vi fick också slutade tidigare :D..och så fick jag reda på att jag kommer få MVG i kursen! :)


åkte hem till Jossi och Jenny där även Janni var.. vi kollade lite på Most Haunted..eller som Janni trodde det stavades "Must hunted"..haha ;).. sen åkte jag hem.. har suttit hemma och spelat spel med brorsan och två av hans kompisar igen..varav en av dem var sjuukt snygg..hehe (A)..

nu har jag tråkigt..men har i princip jullov och imorrn är jag ledig och på fredag är det avslutning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0