I'm calling you at 3am and I'm standing right outside your door.

And I don't think that my heart can take much more.

Yepp.. så går texten på låten jag lyssnar på just nu.. väldigt bra låt, och lite så känner jag mig just nu.. inte för att jag står utanför nåns dörr kl 3 på natten men jag känner mig så stalkig just nu att jag nästan skulle kunna göra det..eller inte, men you get what I mean? "I don't think that my heart can take much more"..så sant så sant.. kan någon bara daska till mig i ansiktet och få mig att vakna upp? Jag vill ha honom..men ofta?

Annars har dagen varit skön..vaknde runt 1 då Janina ringde mig och undrade om hon kunde komma över (jag var ledig idag).. och det kunde hon..så hon kom hit :)..sen gick vi till fruängen, köpte lite saker, pizza.. och jag köpte en julklapp till julfesten imorrn..gick tillbaka hit och åt pizzan medan vi kolla på Mamma Mia :)..

Sen efter ett tag stack hon hem och nu sitter jag här och har rätt tråkigt... ska nog köra lite spa-treatment på kroppen nu :).. bodyscrub, ansiktsmask, raka benen, fixa naglarna, hela köret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0