Igår och idag

Igår kom jag till skolan och hade mediaproduktion..fick inte så mycket gjort om man säger så :P..sen mediakommunikation och då blev vi klara med arbetet! :) nu är det bara redovisning kvar.. sen stack jag hem och skulle egentligen plugga men det blev att jag kollade på hela säsong 5 (avsnitten som finns än så länge) av Greys Anatomy..sen pluggade jag faktiskt! :P

Idag var första lektionen som är 3 timmar lång inställd..det var lite surt men vi fick iallafall mycket gjort på projektarbetet! :).. sen hade vi miljöprov..det gick faktiskt helt okej..men jag har nog gett upp hoppet om ett VG.. sen åkte jag hem men gick direkt till Hanna där Josefin var och sen kom Janni :).. Hannas marsvin föder barn snart! :D..tjock och rund som en boll är hon ^^...vi kollade på sex and the city filmen och rökte vattenpipa :)..sen kom Janinas älsk och sjutsade hem oss :)

nu är jag här hemma och är SÅ glad över att jag gjort provet och uppsatsen..i mycket kvar i skolan nu!

Att göra:
Miljöprov [x]
Miljöuppsats [x]
Miljöredovisning [ ]
Mediakommunikation [x]
Mediakommunikationredovisning [ ]
Arbetsprover [/] pågång..


mitt liv har bestått av plugg ett tag nu..men nu är det no more! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0