Friday! :D

Idag är det fredag..som om ingen visste det? :)..jag vaknade skitsent!..pappa kommer in i rummet och bah "Claire, sover du fortfarande?! klockan är kvar i 2!"..hehe...nu är jag uppe iallafall, har duschat och sen..inte gjort ett skit..vilken produktiv dag... Jag börjar bli hungrig..kanske borde äta nåt?

Jag måste plugga! inte så taggad.. men dendär miljöuppsatsen måste vara klar på Onsdag :(... Jag är sjukt stressad med allt skolarbete nu..och att plugga på en fredag är inte så kul..sen mer plugg i helgen pga miljöPROV..usch.. jaja, får tänka positivt..det är trots allt bara 2 veckor kvar tills jullovet! :D

Annars vet jag inte vad jag gör idag..kanske vara med kompisar? :).. nu måste jag plugga! (eller äta) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0