åh..

.. fy vad varmt det är! Sitter i klassrummet och typ dör av värme känns det som..

imorse käka jag frukost i skolan som vanligt :)...stack tidigt hemifrån..var klarvaken och i skolan typ 40 minuter för tidigt haha..hade mediaproduktion men jobbade knappt..total hjärnsläpp :P.. nu har vi mediakommunikation.. jag, daniella och jonathan har precis varit ute och filmat folk :D..fråga om de motionerar haha sjukt oseriös film det blev..nåt fyllo typ "aa jag går 3 mil om dagen"..aa säkert ;)

en annan: Jag är sjukpensionär så jag har kan inte säga till om nåt..
när vi sedan fick honom att svara så pratade han hur länge som helst haha..skön snubbe :D

nu är vi tillbaka i klassrummet (kanske märks eftersom jag skriver här? :P)..snart är det mentorstimme, lunch och sen handledarmöte.. sen ska jag möta Izza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0