tillbaka :D

Nu är jag hemma från Drakudden :) egentligen har jag varit hemma flera timmar men inte loggat in förns nu :P

Jag hade iaf kul :D..vi kom dit och käka..sen bädda vi och så...sen var det lägereld och korv :P..vi hade ju typ precis ätit men..man åt HELA tiden där typ XD...så satt vi där aslänge och snacka sen gick vi till Huddinge-ungdomarnas rum..dom är fett snälla hela bunten och jag hade trevligt :)..sen stack vi ett gäng och basta och bada mitt i natten :).. nästa dag (lördag var det mest möten och så..men hängde med dom från huddinge och så och en är fett snygg.. (A) ;) haha... sen på kvällen skulle dom fixa en spökrunda haha men allt blev misslyckat, Jacob som stog i skogen och skulle skrämmas stog vid ett getingbo så han blev stucken 5 gånger..AJ!..och tappa sin förlovningsring :/... men vi stack ut idag och letade och hittade den :)..fick även reda på idag att en av dom från Huddinge ska börja i mitt gymnasium så det blir kul att träffa honom där :)


Föresten så var spökrundan bra iallafall, fast det inte blev som ni tänkt er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0