Promenad :'D

När jag satt och hade som tråkigast så ringde sötaste Jenny och undrade om jag ville följa med på en "kort promenad"..klart jag ville :)...den korta promenaden blev 2 och en halv timme ;)... vi gick och hade väldigt trevlig, pallade äpplen (fy på oss ;))..men dom var jättegoda :)..vi krossade även äpplen som låg på marken..räddade en groda över gatan..och hoppade i vattenpölar :D..det är kul att vara barnslig ibland :P.. och det kan man alltid vara med sina bästa vänner.. jag och Jenny pratade om det..att vi kan vara helt oss själva när vi är med varandra <3 utan att nån dömmer en liksom..som när jag, Jenny och Janina gick in på en tomt mitt i natten och hoppade på deras studsmatta...sånt kan jag bara göra med er :)..och älskade Jossi såklart ;) men hon var inte där då :P

Jag och jenny hade iallafall väldigt givande samtal då vi satt och pratade på en brygga vid Långsjön :)

så nu har jag kommit hem och boorde lägga mig..skolan börjar ju snart :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0