ooont :(

haha, känns som jag bara gör klagoämnen nu för tiden :P..men imorse när jag vaknade så hade jag så himla ont i halsen! kändes som jag hade en boll av sandpapper i halsen..kunde knappt svälja..sen hade jag ont resten av dagen i skolan..och det är liite bättre nu men gör fortfarande svinont :/ har inte hänt så mycket idag..hade skola..det var tråkigt.. åkte hem och har bara slappat Nu har jag packat för jag ska till nån skärgårdsö fredag till lördag :D... och jag vet inte om jag hittar till hamnen där vi ska åka ifrån :P..duktigt.. jag kommer se ut som värsta skogsmullen haha har väärldens största scout-ryggsäck typ :P pinsamt det kommer bli att sitta på bussen med den:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0