...

Nu har jag precis följt med Janina en bit när hon skulle hem :)..sen kom hennes mamma och lillebror på moppen och skulle sjutsa henne så alla 3 satt på moppen såg fett kul ut ;)

har varit en slapp dag.. Janina sov hos mig och vi gick upp typ 12 och åt "frukost".. sen bara chilla hon vid datorn och jag läste min nya bok :)..gick till konsum och handla mat, käka, kolla på nån jätteäcklig film på tv:n..sen spela vi rockband:)..sen som sagt gick Janina hem.. och nu sitter jag här.. haha juste idag fick vi värsta ABBA-rycket, tog fram min gamla skiva och dansa till massa låtar :P.. jag måste se Mamma mia-filmen!..har sett musikalen i london för flera år sen men jag vill verkligen se filmen :)

får se vad som händer imorrn..måste köpa typ pennor och block och sånt till skolan.. vill även köpa en ny väska men jag är så kräsen när det gäller väskor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0